Kwestią sporną przez nieustannie jest to, co powinno się znaleźć na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a może opis działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednakże miejsce na indywidualną interpretację. Np kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów posiadamy sposobność zamieszczenia mniejszej lub większej ilości treści.
Tam, gdzie jest niedużo miejsca i gdzie trzeba się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin gdy strona ma w miarę najbardziej prostą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki metodę, żeby te elementy zostały widoczne. Jeżeli zamieścimy tak dokładny raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego w ogólności skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę natomiast ma możliwość wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. O ile logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to wszyscy ludzie choćby z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeśli jednak kreujemy brelok z logo, to niczego poza logo i stroną nie należy tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.
Sprawdź więcej: Zegary z Logo.