Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

 

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, spora większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Trudno jest odkryć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę stosuje się też w marketingu poprzez oferowanie kontrahentom gratisów czy darmowych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności nabywców zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, bowiem obejmują najczęściej bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które de facto przydają się w zwyczajnym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre osoby posiadają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły proste szklanki i stanowią ulubiony przedmiot zwyczajnego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to perfekcyjny nośnik reklamy, bo wszakże przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne mężczyźni i kobiety z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta metoda reklamy powinno się do najbardziej efektywnych form poprawy albo wzmocnienia wizerunku firmy. Kobiety i mężczyźni zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w bardzo wielu przypadkach zadowolenie u kontrahentów niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego polecam pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo lub inne przedmioty zwyczajnego użytku.

Więcej: power bank z logo.

Share

Dodaj komentarz