Budowanie wizerunku w serwisach społecznościowych

 

Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez non stop i dlatego musisz wiedzieć, jak wyglądamy w social media, jak się tworzymy, co przygotowujemy poprawnie, a co źle. Każdy z nas zajmuje się czymś innym i każdy obejmuje inny sektor rynku. Jednakże bez względu na to, gdzie się znajdujemy, musimy dbać o to, ażeby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co robimy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku może nie być łatwe, ale rzeczywiście warto nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach całkiem inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny sposób. Jeżeli już nasz zawód związany jest swego rodzaju z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być fachowy i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Natomiast w przypadku, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak rzeczywiście nie gorzej. Sami nie w każdej chwili wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest właściwa i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie poprawnie byłoby posłużyć się kompleksowym wsparciem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i jednocześnie interesujący wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, niemniej jednak i odkryć popleczników, którzy staną za nami murem, a również kogoś, kto pomoże nam w dalszym promowaniu siebie i spersonalizowanych sposobów.

Więcej: kopalniawiedzy.com.

Share

Dodaj komentarz